Beste Ivo,
Voor dergelijk 'grote' BACNet koppeling dien je gebruik te maken van de spaceLYnk. De homeLYnk (Wiser for KNX) heeft een beperking van 150 objecten voor BACNet. Zie de verschillen in bijgevoegde PDF op pagina 13.
Wiser for KNX en spaceLYnk: https://knxgroothandel.nl/search/LSS100
Ivo Warmels-Vermeulen
Goedemiddag,
Ik heb mij net aangemeld voor dit Forum, ik heb een aantal jaren bij Schneider-Electric gewerkt en ben ondertussen ZZPer op het gebied van elektriciteit/automatisering/energie bemetering en zo voort.
Ik ben voor mijn klant al enige jaren met een homelynk bezig om informatie uit BACNet naar ons Monitoring Systeem met ModbusTCP communicatie te zetten.
Het werkt eigenlijk helemaal goed, tot ik meer en meer informatie uit de BacNet wil halen. het lijkt erop dat het script dat ik gebruik om de vertaling te maken van Bacnet naar Modbus bij ongeveer 500 regels OF 3 a 4 minuten stop, en vervolgens weer opnieuw begint.
(ik heb een aantal log() regels toegevoegd om te kijken hoever het script komt)
Zit er limieten in de homelynk die voorkomen dat er lange scripts uitgevoerd worden?
is er een runtime limiet?
is er iets aan te doen om dit te omzeilen?
ik kan ook meerdere scripts paralel laten lopen? ik ben bang dat dit zwaar ten koste gaat van performance van de homelynk.
met vriendelijke groet
Ivo Warmels