Nieuw onderwerp beginnen

Z-Wave integreren in HomeLynk

Goedendag, Ik zal eerst uitleggen waarom ik het Z-wave protocol wil integreren. Ik wil gaan realiseren dat ik al mijn radiatoren d.m.v. Draadloze radiatorknoppen kan gaan sturen. Gezien volgens mij alle draadloze radiatorknoppen werken met Z-Wave protocol wil ik zo alle informatie eruit halen en aansturen via HomeLynk. Elke ruimte heeft via mijn bedrade KNX schakelaar een ruimte opnemer, ook wordt mijn CV aangestuurd door een KNX module. Nu in de praktijk als het boven koud is terwijl he beneden de gewenste temperatuur is zal de ketel niet aanslaan omdat hij anders beneden nog eens extra zal verwarmen.. Nu wil ik via die draadloze radiatorkranen bijvoorbeeld beneden waar de temperatuur goed is laten dicht sturen terwijl boven de gewenste termperatuur gehaald wordt. Iemand hiermee al ervaring toevallig? Met vriendelijke groet, Jelle Karel

Z-Wave integreren in de homeLYnk is mogelijk met een los verkrijgbare Z-Wave USB dongle. Op die manier is het dus mogelijk om Z-Wave te integreren in je KNX installatie.

Ik heb inmiddels de Z-Wave.Me usb dongle, echter krijg ik deze nog niet aan de praat.

Ik heb de App geïnstalleerd, alleen blijft zoals je kunt zien in de afbeelding de velden leeg.. krijg geen verbinding??

Zie ik iets over het hoofd??

Alvast hartelijk  dank.

Inloggen of registreren om een reactie te posten