Nieuw onderwerp beginnen

FW 2.0.0 APPS installaren

Op mijn homeLYnk heb ik de laatste firmware versie 2.0.0 draaien.

Vandaag wilde ik via de Apps store nieuwe Apps installeren, echter krijg ik bij elke App eenzelfde foutmelding: Action failed, please try again later.

Dit geld voor alle beschikbare Apps (Alert Manager, Analog clock, Sonos, Storage viewer). Standaard was vanaf de installatie wel FB Editior 2.0 en Touch geïnstalleerd.

Voor nu gaat het voor mij voornamelijk om de nieuwe Sonos App.

Is de nieuwe Apps store nog niet volledig operationeel, of zit het probleem in mijn eigen homeLYnk?

Beste Willem,

Dit is een probleem vanuit de App store wat inmiddels bekend is en spoedig opgelost zal zijn.

Beste,

Wat is de status van de App store op dit moment?

Momenteel werk de App store wel weer volledig op de demo site van openrb (http://4n.lv:7999/apps/) van de LogicMachine.

Echter de Apps Alert en Sonos functioneren nog niet na installatie, maar bijvoorbeeld de App Storage viewer weer wel.

Ter info;

Bij de App Alert krijg ik wel de nieuwe App te zien op het begin scherm, maar bij het openen zie ik een witte pagina en wat formulier elementen, maar geen werkende App.

Na installatie van de Sonos App gebeurt totaal niets, zie de Sonos App niet verschijnen op het begin scherm, en kan deze ook niet bereiken op het adres ../apps/data/sonos/

Beste Willem,

Van de ontwikkeling heb ik begrepen dat er inderdaad wat problemen kunnen optreden met het installeren van Apps.

Dit omwille van een update die op de server plaats heeft moeten vinden maar nog niet in de firmware  V2.0.0 verwerkt is.

Bijgevoegd ontvang je een patch welke middels de 'install updates' functie in de homeLYnk kunt installeren.

Na het installeren van deze patch is het vervolgens weer mogelijk om Apps te gebruiken.

LET OP! Deze patch is uitsluitend te gebruiken met firmware V2.0.0. In de eerstvolgende firmware zal dit probleem zijn opgelost.

Het gebruik van Apps in firmware V1.5.1 en lager is in het geheel niet mogelijk.

lmup
Inloggen of registreren om een reactie te posten