Beste Support | KNX groep B.V.,
Ben nog steeds niet uit met de script van Schneider Electric
http://www.schneider-electric.com/en/download/document/AN012/
Ben in de tussen tijd bezig geweest met ook mijn eigen scripts en had uw reactie gemist.
De pdf documentatie bij bovenstaande link is erg summier en de bijbehorend bestand lijkt een complete backup bestand van een homeLynk, welke uiteraard niet gewenst is. De ip-adressen van de sonos staat daarin verkeerd, en maakt mijn eigen instellingen ongedaan.
Heb nu wel een simpele lua script werkend welke voor de Logic Machine geschreven is, kan hier alleen naar de sonos mute, unmute, stop en play commando sturen.
Maar zou graag de uitgebreidere sonos intergratie werkend willen hebben.
Op jullie demo lijkt deze intergratie heel erg uitgebreid zelfs.
Zou graag ook de volume kunnen regelen, vaste radio stations kunnen selecteren, en dergelijke. Als het mogelijk is ook feedback vanuit de sonos naar de homeLynk, zodat status van bijvoorbeeld mute correct word weergegeven in de homeLynk visualisatie.
Dit is mooi nieuws, de code die ik al deels gebruikt hebt is dezelfde als van de link.
Enig idee waneer de nieuwe versie beschikbaar komt? Mag in maanden of kwartaal, gewoon nieuwsgierig en afhankelijk daarvan kijk ik hoeveel tijd ik zelf nog stop om de sonos koppeling te implementeren in de huidige versie.
Willem
Heeft iemand de Sonos script op de homeLYnk werkend gekregen?
Ben momenteel bezig de Sonos scripts op de HomeLynk te krijgen, maar kom er niet helemaal uit, de handleiding van de Sonos script is niet echt eenduidig.